PPJ:n Lauttasaaren kaupunginosajoukkue 2011-syntyneille

Kotipaikka Helsinki
Sarja P8
Jäseniä 49
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Reko

Muistattehan, että joukkueen tapahtumat näkyvät nyt vain myClubissa. Nimenhuudon kalenteri ei ole enää ajan tasalla. Elokuun ensimmäiset ottelut pelataan jo tulevana lauantaina 1.8.2020. Sinne tarvitaan lisää pelaajia! Autan mielelläni kaikissa myClubiin liittyvissä kysymyksissä. Jos käytätte sähköistä kalenteria esimerkiksi puhelimessa, voitte synkronoida myClubin tapahtumat automaattisesti omaan kalenteriinne.
(ks. ohjeet https://help.myclub.fi/category/101-tapahtumat)

Kindly note that team events are nowadays listed only in myClub. Our previous event calendar in Nimenhuuto is longer updated. Next game will be played already this week on Saturday, August 1st. We would need more players to enroll in this event. Please ask me if you have any questions regarding myClub. You might also want to consider setting up an automatic update of team events into your personal calendar (iPhone, Google, Outlook etc.)

Tuomas
myClub admin